Samsung RS68A884CSL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68A884CSL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w*********@o********** 29-06-2022

Daar houd je energie van over

Geschreven voor: Samsung RS68A884CSL

Ik heb al jaren Amerikaanse koelkasten vanwege de ruimte en het gemak. Helaas zijn ze niet al te energiezuinig. Tot dat ik deze Samsung tegenkwam. Even mooi, zelfde ruimte, zelfde gemak maar dan energielabel C (ipv van F van de vorige).

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi
  • Ruim
  • Stil

Minpunten

• Waterfilter zit buiten de koelkast

John 04-06-2022

De eerste ervaringen zijn zeer positief.

Geschreven voor: Samsung RS68A884CSL

Van twee losse koeler/vriezer naar één koel-vriescombinatie. Stil, zuinig en zeer ruim.

Pluspunten

• Veel ruimte in koel- en vriesgedeelten
  • Stil
  • Koud water en ijs, handig in dagelijks gebruik

• Niet een

Astrid 04-06-2022

Na 30 jaar een nieuwe ijskast

Geschreven voor: Samsung RS68A884CSL

Heb de ijskast net 1 dag. Opvallend is dat je hem ondanks zijn forse gewicht toch nog makkelijk kan verschuiven. De ijskast koelt snel af. We hebben de spullen uit de oude naar de nieuwe verhuis en na 3 of 4 uur was alles op temperatuur. Het enige onhandige dat we to nu toe hebben is dat de deuren heel dik zijn. Dit betekend dat als de ijskast ergens tussen staat hij brij ver naar voren moet staan om de deur ver genoeg open te kunnen om de laden te kunnen uitschuiven. De ijsmachine werkt ook meteen. Na een paar uur kwamen de eerste ijsblokjes al.

Hoewel hij officieel zilverkleurig is, is hij vrij donker van kleur. Dat kan aan de omgeving liggen maar als je een witte gewend bent is dit toch wel erg donker.

Alles voelt stevig aan. Ik moet nog de gebruiksaanwijzing goed doorlezen.

Pluspunten

• C-label (2022)
  • Stevig
  • Makkelijk te verschuiven

Minpunten

• Heeft door de dikke deuren veel ruimte nodig

l*****@l****** 19-02-2022

Bevalt super goed, een echte aanrader

Geschreven voor: Samsung RS68A884CSL

Fijne koelkast, het "wijnrekje" is echt multifunctioneel en een echte meerwaarde om de ruimte zo goed mogelijk te kunnen benutten. De diepvries is fijn en het water en de ijsklontjes worden veelvuldig gebruikt. Ook heel blij dat deze koelkast zo energiezuinig is en hij staat supermooi in de keuken.

Pluspunten

• Grote inhoud van beiden
  • Koud water + ijsklontjes
  • Verbruikt weinig energie
  • Gaat piepen als de deur te lang openstaat
  • Grote groentelade